a) v mediálnej komunikácii:
-
koordinácia, rozvoj a realizácia komunikačných aktivít,
-
organizácia tlačových konferencií a odborných seminárov pre masmédiá,
-
príprava tlačových správ na aktuálne témy,
-
príprava mediálnych výstupov (stanovísk) v spolupráci s jednotlivými organizačnými útvarmi ÚVZ SR a s RÚVZ v SR,
-
spolupráca s MZ SR pri poskytovaní mediálnych výstupov,
-
zabezpečovanie komunikácie a poskytovanie informácií pre verejnosť prostredníctvom masmédií v spolupráci s jednotlivými organizačnými útvarmi ÚVZ SR,
-
koordinácia mediálnej komunikácie s inštitúciami, so stavovskými a záujmovými organizáciami v zdravotníctve,
-
zabezpečovanie monitoringu masmédií a realizácia spätnej väzby,
b) v marketingovej komunikácii:
-
realizácia práce s verejnosťou prostredníctvom marketingových nástrojov (komunikačného mixu),
-
koordinácia marketingovej komunikácie s inštitúciami, so stavovskými a záujmovými združeniami v zdravotníctve,
-
poskytovanie informácií pre verejnosť v rôznych formách (vrátane tlačovín, audiovizuálnych formátov či prostredníctvom sociálnych sietí),
-
pri príprave propagačných materiálov pre laickú i odbornú verejnosť spolupracuje s odbornými organizačnými útvarmi ÚVZ SR,
-
sledovanie postojov verejnosti a záujmových skupín,
-
zabezpečuje aktualizáciu webovej stránky ÚVZ SR, zverejňovanie materiálov na Intranete v spolupráci so sekciou informačných technológií,
c) vybavuje žiadosti o poskytnutie informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom
prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v spolupráci s jednotlivými organizačnými útvarmi ÚVZ SR,
d) vedie automatizovanú evidenciu žiadostí o poskytnutie informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov cez registratúru a hmotnú evidenciu žiadostí,
e) zabezpečuje administratívnu prácu odboru.
|