Obsah fóra ÚVZ SR ÚVZ SR
Diskusné fórum ÚVZ SR - UZAVRETÉ

PLOSTICE

Toto fórum je zamknuté, nemôžete tu písať ani upravovať príspevky!   Táto téma je zamknutá, nemôžete tu pridávať odpovede ani upravovať svoje príspevky!    Obsah fóra ÚVZ SR -> Všeobecná diskusia
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
biba

Založený: 19 september 2007

PríspevokZaslal: St september 19, 2007 3:21 pm    Predmet: PLOSTICE Odpovedať s citátom Back to top

Dobry den,
Som studentka a byvam na jednom zo starych bratislavskych internatov.Minuly rok ako prvacka som mala tu smolu, ze som dostala izbu s plosticami. A so mnou tuto smolu nasli dalsie desiatky studentov. Dufala som ze po vyhlasenych postrekoch nadobudne internat bezplosticovy stav.No nestalo sa:( .Vedenie internatu nedokaze pravdepodobne vyriesit tento problem,no ja by som im vrele odporucila aspon tyzden byvat na jednej z izieb daneho internatu a urcite by odisli kade lahsie. Zobudzat sa so stipancami po celom tele kazdy den,chodit spavat rano ,zabijat plostice roznymi sposobami na vlastne naklady,nespocetne mnozstvo minuteho biolitu,a nervozita a unava. Citala som dokonca ze mozu roznasat a sposobovat zavazne choroby. CHcela by som sa spytat a poprosit vas o radu.Na koho sa mam s tymto problemom obratit, popripade co robit v takejto situacii.Uz som bezmocna,pretoze po dvojmesacnom prazdninovom oddychu ma caka 10 mesiacov v izbe s neprijemnym zapachom a neprijemnymi spolocnikmi Sad

Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
sramkova
Moderátor

Založený: 04 apríl 2007

PríspevokZaslal: Po september 24, 2007 9:43 am    Predmet: Odpovedať s citátom Back to top

Čo sa týka výskytu hmyzu, v danom prípade ploštíc, tento problém je riešiteľný dôslednou dezinsekciou celého objektu. Takéto služby vykonávajú špecializované, odborne spôsobilé firmy, samozrejme za úhradu. Úrady verejného zdravotníctva tieto služby nevykonávajú (ani za úhradu).